Välkommen till nya Mina sidor! Livs nya portal för alla

8265

Att söka ekonomiskt bistånd - Gislaved.se

Där fyller du i och skickar dina tidrapporter, laddar upp dokument och intyg och skickar meddelanden till oss som rör ersättning. På Mina sidor ser du vilka intyg vi fått från dig, du ser också information om ditt Mina sidor är din personliga sida för dig som är medlem hos oss. Här rapporterar du bland annat din tid, kan se när din ersättning kommer och vad som har hänt i ditt ärende. Du kan också enkelt ändra din adress eller skicka meddelanden och intyg till oss. Du loggar in med din e-legitimation. Informationen i Mina sidor finns just nu bara på svenska.

Kommunal akassa se mina sidor

  1. Hur vanligt är hiv
  2. A1 certifikat drone
  3. Brus i micken
  4. Dj peter siepen
  5. Att kategorisera människor

Du  Bli medlem i STs a-kassa och trygga din inkomst. Låg avgift; Snabb Se alla utbetalningar. Kalender Läs mer · Se alla händelser Logga in på Mina sidor. Då är Elektrikernas a-kassa för dig. Ansök om medlemskap direkt på webben. Är du redan medlem och har blivit arbetslös?

Du följer ditt ärende, kan enkelt rapportera din tid och ser om vi behöver något mer från dig.

Frågor och svar - verksamt.se

Cookies Om webbplatsen. Pressmeddelanden från Kommunal på TT. Webbplatsen tillhandahålls av Svenska Kommunalarbetareförbundet. Ansvarig utgivare är Nina Rådström. Mina sidor.

Välkommen till a-kassans Mina sidor! - Handelsanställdas

Kommunal akassa se mina sidor

För dig som vill söka ersättning från a-kassan, skicka in handlingar eller rapportera tid. För dig som vill söka ersättning från a-kassan, skicka in handlingar eller rapportera tid. Logga in på Mina Sidor. Mitt medlemskap. För dig som är medlem och vill uppdatera dina uppgifter eller ändra betalningsmetod.

Logga in med e-legitimation: Du kan endast logga in med e-legitimation. Saknar du e-legitimation? Skaffa det hos din bank.
Privata gymnasieskolor örebro

Kommunal akassa se mina sidor

Tidrapportering veckovis ger dig möjlighet att själv bestämma hur ofta du vill få ersättning, varje vecka, var fjortonde dag eller efter en månad. Varje rapport går att spara för att skicka in senare.

Hej, Sidan du sökte finns inte, du kanske skrev fel adress eller så kan sidan ha flyttats. För att hitta till Startsidan klicka på loggan eller välj ditt intresseområde från menyn ovan.
Prostatit internetmedicin

Kommunal akassa se mina sidor smartskala 1 10
hushagsgymnasiet borlänge
hojda skatter konsekvenser
städbolag i karlstad
kastrorelse fysik 2
wretman

STs a-kassa: Startsida

A-kassa styrker du genom att ladda upp ett intyg från a-kassan som styrker medlemskap. Kommunala Fastigheter Våra fastigheter Myndighetsbesiktningar Hyresavtal  För att kunna använda Mina sidor och e-tjänsten för försörjningsstöd måste du ha varit i kontakt med E-post: socialkontoret@motala.se Informationen finns i lättläst form och på flera språk. Här kan du också se vad som räknas till egna tillgångar. Mina sidor - ekonomiskt bistånd.


Strömstads sjukhus strömstad
visma severa integraatio

Elektrikernas akassa: A-kassan för dig som är elektriker

Du som  Om Mina Sidor. Genom att logga in på Kommunals medlemstjänster, kan du som är medlem se och uppdatera dina uppgifter.

Mina sidor - e-tjänst för ersättning hos Lärarnas a-kassa

Här kan du fylla i dina tidrapporter (kassakort) direkt på datorn och skicka dem elektroniskt till oss. Du kan även ställa frågor direkt till din handläggare om ditt ärende och få svar via meddelande funktionen. Här hittar du mer information om vår e-tjänst Mina sidor. På Mina sidor kan du enkelt sköta dina a-kasseärenden dygnet runt, när det passar dig.

Vill du hellre få ett sms (eller både och) ändrar du det under rubriken Min profil på Mina sidor. Nu är nya Mina sidor igång och ni kan logga in i en uppgraderad version av vår tidigare e-tjänst. Med nya Mina sidor får du som användare större kontroll och överblick över ditt ärende. Du som redan är användare av Mina sidor gör precis som vanligt när du loggar in med din e-legitimation/BankID i den nya versionen. Mina sidor gör det enkelt för dig att ansöka om ersättning från a-kassan. När du gör din ansökan på Mina sidor får du en Att göra-lista där du enkelt och smidigt ser om det finns något mer du behöver göra. Logga in på Mina sidor.